نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8410
-
الف
+

بازیگری که نقش «بروسلی» را بازی کرده بود به انتقادات واکنش نشان داد

«مایک موه» بازیگر کرکتر «بروسلی» نسبت به انتقادهای فلم سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود» واکنش نشان داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مایک موه» بازیگر کرکتر «بروسلی» در فلم سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود» درباره انتقاد هایی که نسبت به این فلم شده واکنش نشان داد.

«مایک موه» درباره ایفای نقش «بروسلی» در فلم «روزی روزگاری در هالیوود» گفت:نمی توانم دقیقا فلمنامه اصلی را به شما توضیح دهم اما وقتی آن را خواندم بسیار گیج شدم.

«مایک موه» در ادامه افزود: بروس لی در ذهن من جایگاه خداگونه دارد .او از نگاه من یک ابرقهرمان است و فکر می کنم بسیاری همین نظر را نسبت به او داشته باشند.

او ادامه داد: این فلمنامه ای از تارانتینو است ، او قرار نیست داستان را به گونه ای بسازد که همه فلمسازان دیگر از او انتظار دارند.شما باید در انتظار غیر منتظره ها باشید و دوم این که تارانتینو «بروسلی» را دوست دارد.

این در حالی است که «شنون لی» دختر «بروس لی» استاد هنرهای رزمی چینی و بازیگر فلم های اکشن از تصویری که فلم جدید «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته «کوئنتین تارانتینو» از پدرش ارائه داده، به شدت انتقاد کرده است.

انتقاد «شنون لی» به صحنه‌ای در فلم مربوط می‌شود که «بروس لی» یک بدلکار به نام «کلیف بوث» با بازی «برد پیت» را به مبارزه می‌طلبد و در این رویارویی بوث عملکرد بهتری از بروس لی دارد. 

«روزی روزگاری در هالیوود» با نقش‌آفرینی «لئوناردو دی‌کاپریو» و «برد پیت» درباره گروه تبهکار «منسون» به سرکردگی «چارلز منسون» است که در اگست ۱۹۶۹ در یک شب چندین نفر را در یک اقامتگاه هالیوودی متعلق به «رومن پولانسکی» کارگردان مطرح لهستانی- فرانسوی قتل عام کردند که یکی از این افراد «شارون تیت» همسر باردار «پولانسکی» بود. «پولانسکی» برای مدتی به اشتباه تصور می‌کرد که احتمالا «بروس لی» قاتل همسرش بوده است.

«آل پاچینو»، «مارگو رابی»، «کرت راسل»، «داکوتا فانینگ»، «تیم راس» و «بروس درن» ترکیب بازیگران مطرح این فلم را در کنار «دی‌کاپریو» و «برد پیت» تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

دختر بروسلی: از اینکه به پدرم خندیدند خیلی ناراحت شدم

بروسلی به هالیوود بازگشت؛ این بار از افغانستان

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر